Metric to evaluate virtual courses: Case Ecuador

Patricio Medina, Walfredo González, Darío Robayo, Galo López, Teresa Freire

Producción científica: Capítulo del libro/informe/acta de congresoContribución de conferenciarevisión exhaustiva

Resumen

Metric is part of human life and virtual learning environment too. After covid, virtual teaching and learning spaces play an essential role. This paper proposes a metric for evaluate virtual courses. For this purpose, the corresponding formulas are defined, as well as the dimensions and their indicators. The metric is then applied to the case of Ecuador.

Idioma originalInglés
Título de la publicación alojadaProceedings - 11th International Conference on Virtual Campus, JICV 2021
EditoresAlicia Garcia-Holgado, Francisco Jose Garcia-Penalvo, Gonzalez-Gonzalez Carina S., Alfonso Infante-Moro, Juan Carlos Infante-Moro
EditorialInstitute of Electrical and Electronics Engineers Inc.
ISBN (versión digital)9781665437035
DOI
EstadoPublicada - 2021
Evento11th International Conference on Virtual Campus, JICV 2021 - Salamanca, Espana
Duración: 30 sep. 20211 oct. 2021

Serie de la publicación

NombreProceedings - 11th International Conference on Virtual Campus, JICV 2021

Conferencia

Conferencia11th International Conference on Virtual Campus, JICV 2021
País/TerritorioEspana
CiudadSalamanca
Período30/09/211/10/21

Nota bibliográfica

Publisher Copyright:
© 2021 IEEE.

Huella

Profundice en los temas de investigación de 'Metric to evaluate virtual courses: Case Ecuador'. En conjunto forman una huella única.

Citar esto