Projects per year
Personal profile
Expertise related to UN Sustainable Development Goals
In 2015, UN member states agreed to 17 global Sustainable Development Goals (SDGs) to end poverty, protect the planet and ensure prosperity for all. This person’s work contributes towards the following SDG(s):
Fingerprint
- 1 Similar Profiles
Collaborations and top research areas from the last five years
Projects
- 1 Finished
-
SISTEMAS NEUROPSICOLÓGICOS DE SUPERVISIÓN DE LA COGNICIÓN Y EL COMPORTAMIENTO EN BENEFICIO DE LA GESTIÓN DEL APRENDIZAJE DEL ESTUDIANTE DE EDUCACIÓN SUPERIOR
Acosta Rodas, M. P. (PI), Ortíz Granja, D. N. (PI), ALMEIDA CERDA, M. I. (Student), CADENA MALDONADO, K. D. (Student), COELLO ZAMBRANO, E. S. (Student), HINOJOSA ESPINOSA, F. G. (Student), LÓPEZ HERNÁNDEZ, E. L. (Student), RUBIO AMORES, D. D. (Student), SILVA BARRAGÁN, P. M. (Student) & Ramos Galarza, C. A. (Di)
7/03/19 → 30/12/20
Project: Research project
-
Funciones ejecutivas en el aprendizaje de estudiantes universitarios
Joaqui Robles, D. & Ortiz Granja, D. N., 1 Jan 2024, In: Sophia(Ecuador). 2024, 36, p. 143-168 26 p.Translated title of the contribution :Executive Functions in the Learning of University Students Research output: Contribution to journal › Article › peer-review
Open Access -
TÉCNICAS PARA PSICOTERAPIA SISTÉMICA CONSTRUCTIVA
ORTIZ GRANJA, D. N., 15 Mar 2022Research output: Book/Report › Book › peer-review
-
¿SEXUALIDAD AL ALCANCE DE UN CLIC? SOBRE SEXUALIDAD Y TECNOLOGÍA EN LA JUVENTUD
MORETA HERRERA, C. R., MERLYN SACOTO, M. F., JAYO SUQUILLO, L. M. & ORTIZ GRANJA, D. N., 7 Jan 2020, In: REVISTA.Research output: Contribution to journal › Article › peer-review
-
APROXIMACIÓN A LA INNOVACIÓN EDUCATIVA: HACIA UNA TRANSFORMACIÓN POSITIVA DE LA IDENTIDAD DEL SUJETO, EN EL CONTEXTO EDUCATIVO
ORTIZ GRANJA, D. N., 30 Jul 2020Research output: Book/Report › Book › peer-review
-
AUTOGESTIÓN DEL APRENDIZAJE DEL UNIVERSITARIO: UN APORTE EN SU CONSTRUCCIÓN TEÓRICA
ACOSTA RODAS, M. P., ORTIZ GRANJA, D. N. & RAMOS GALARZA, C. A., 21 May 2020, In: Espacios.Research output: Contribution to journal › Article › peer-review